sobota, 15 grudnia 2012

Nauczyłeś mnie przebaczać


nauczyłeś mnie przebaczać
pokazałeś drogę mi
gdzie mogę żyć jeść i pić
dziękuje że nauczyłeś mnie żyć
dałeś mi pić wody Twej
radować się z innymi                                      
 
przebaczać umiem uczynki złe
nauczyłeś przebaczać mnie
pokaż drogę mi w którą stronę iść
jesteś wielki ja marny liść

gdy wiatr zawieje
świeca życia zgaśnie
serce me nie zaśnie
będzie przy Tobie serce me co kocha Cię

serce czuje że ktoś przy nim jest
masz szczery gest
tak już jest

przebaczać nauczyłeś mnie
wiem jak kochasz mnie
dziękuję że przebaczać nauczyłeś mnie

jak żyć by przebaczać
i się z życia nie staczać
wiesz najlepiej Ty

nauczyłeś mnie przebaczać
pokazałeś drogę mi
gdzie mogę żyć jeść i pić
dziękuje że nauczyłeś mnie żyć
dałeś mi pić wody Twej
radować się z innymi                                      



 (sobota) 15.12.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz