czwartek, 27 grudnia 2012

Gdyby nie Ty


gdyby nie Ty
nie było by mnie
że życie mi dałeś bardzo kocham Cię 
z radością na świat patrzeć chcę
     
serce szczere dać Ci chcę
najlepiej serce me
co wszystko Tobie oddać chcę

gdyby nie miłość Twa
co w życiu radość mi da 
to nie obca miłość tylko Twa

miłość Boża we mnie trwa
ze mną jesteś Ty z Tobą jestem ja
szeroko otwieram serce me
widzę tylko Cię

gdyby nie Ty
nie wiedział bym
co to cierpienie
ja nigdy się nie zmienię

kocham życie me
najbardziej kocham Cię
wiesz jak kocham serce Twe

nauczyłeś kochać mnie
za to dziękuję
za każdą chwilę
w życiu spędzoną

pokazałeś mi
jak marzyć jak śnić
jak cudownie żyć

pytam się Ciebie
czy pięknie jest w niebie
pytam się Ciebie

gdyby nie słowo Twe
źle bym czuł się

klękam przed obliczem Twym
modlę się słowem tym 
proszę pomóż mi

gdyby nie Ty
nie było by mnie
że życie mi dałeś bardzo kocham Cię 
z radością na świat patrzeć chcę
     

(czwartek) 27.12.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz