niedziela, 16 grudnia 2012

Powiem Ci


powiem Ci dziękuję
za to że rymuję
za wszystko dziękuję
dlatego rymuję
za wszystko Tobie dziękuję

za otwarte serce Twe
które kocha mnie
co przebaczyć umie
co znajdzie serce w tłumie

powiem Ci dziękuję
że nauczyłeś mnie kochać
że serce otworzyłeś mi
pokazałeś jak żyć

w Tobie oparcie mam
nigdy nie będę sam
w nim nadzieje mam

jest taki człowiek
który wszystko wie
zna życie me

pomagasz mi
otworzyć serc drzwi
za to dziękuję Ci

znasz każdą łzę
znasz życie me
wiesz com czeka mnie

powiedz mi
dlaczego tak kochasz mnie
proszę Cię spełnij jedno marzenie me
by dzieci z Afryki szczęśliwe były
by się nigdy nie smuciły

w Tobie oparcie mam
nawet gdy czuję sie sam
wiem pomożesz mi
by spełniły się sny

powiem Ci dziękuję
za to że rymuję
za wszystko dziękuję
dlatego rymuję
za wszystko Tobie dziękuję


(niedziela)16.12.2012














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz