sobota, 22 grudnia 2012

W ubogim żłóbeczku


w ubogim żłóbeczku
śpisz aniołeczku
mój kochany kwiateczku
Boży syneczku

w żłóbku nie w pałacu
tłum ludzi jest na placu
na sianie masz niewygodne posłanie
gwiazda świeci na polanie

w żłóbeczku w chłodnej stajence
przyszedłeś na świat
miłości przyszedł kwiat
nie każdy jest Boga wart

w ubogiej stajence
Matka Cie do piersi tuliła
nad Tobą się chyliła

aniołowie radośnie śpiewają
radośnie Ciebie witają
głowy przed Tobą pochylają

wyciągasz rączkę swą
wiem tu jest Twój dom
oczka śmieją Ci się

wiesz jak raduje się serce me
że narodziłeś się
łzy radości płyną mi
otworzyłeś serca drzwi

tulę do serca Cię
wiesz jak i gdzie
co czeka mnie co czeka mnie
       
w ubogim żłóbeczku
śpisz aniołeczku
mój kochany kwiateczku
Boży syneczku

(sobota) 22.12.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz