piątek, 28 grudnia 2012

Blask słońca

blask słońca
niech rozświetla życie me
niech słońce zaprowadzi mnie
do chmur gdzie dostanę skrzydła me
gdzie nie będę nudził się

blaskiem słońca jesteś Ty
rozświetlasz moje dni
będziesz zawsze ze mną Ty

świecisz nad życiem mym
pomagasz  mi w tym
ocierasz każdą łzę
wiesz co czeka mnie

blask świecy mej jaśnieje
serce me się śmieje
podziękować Ci chcę
że dałeś na świat mnie
 
kocham życie me
najlpiej znasz mnie
za blask słońca dziękuję

słońce życia mego
jasno świeci
radują się poeci

pokaż mi drogę życia mego
co zaprowadzi mnie do niego
kochanego szczerego

dziękuję za łzy
które płyną mi
z radości
uśmiech na mej buzi zawsze gości

proszę pokaż mi jak kochać
jak radować się
najlepiej wiesz
znasz radość

bicie serca mego
co dla Ciebie bije
cieszę się że jestem tu

blask słońca
niech rozświetla życie me
niech słońce zaprowadzi mnie
do chmur gdzie dostanę skrzydła me
gdzie nie będę nudził się



(piątek) 28.12.2012
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz