wtorek, 25 grudnia 2012

 Przyjdź mały Panie


przyjdź mały Panie
do serca mego
powiem Ci coś miłego
dam Tobie coś dobrego
uklęknę przed żłóbkiem Twym
do Ciebie idę jak w dym
pochylę głowę mą  przed Tobą

oczka zmrużone masz
szczere oczka mi dasz
radosne serce masz

przyjdź mały Panie
śpisz smacznie na sianie
czekam na Ciebie Panie

rączki wyciągasz do ludzi
którzy serca nieczyste mają
którzy Ciebie nie kochają

nie znają Ciebie ludzie
dlaczego nie chcą poznać Cię
najlepiej Ty wiesz

na sianie Boży syn śpi
ma radosne sny
w żłóbku smacznie śpi

wszystko oddam Tobie Boże
zawsze mi pomożesz
widziałeś kiedyś smutne dziecko
to byłem ja

radość ogarnia mnie
znasz życie me
najlepiej czuję się

widziałeś wiele łez
w życiu mym
niema już ich

pytam Ciebie się
jak żyć Ty najlepiej wiesz

przyjdź mały Panie
do serca mego
powiem Ci coś miłego
dam Tobie coś dobrego
uklęknę przed żłóbkiem Twym
do Ciebie idę jak w dym
pochylę głowę mą przed Tobą


(wtorek) 25.12.2012




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz