sobota, 9 lutego 2013

Pamiętam chwile te


pamiętam chwile te
jak na kolana brałaś mnie
babciu brakuje mi Cię 
jak serce wkładałaś
jak mnie kochałaś

pamiętam Twój uśmiech szczery 
jak brałaś mnie na spacery
jak kakao robiłaś mi
nie zapomnę tamtych dni

dlaczego chwila ta
tak krótko trwa
mogłem cieszyć się z Tobą

dlaczego nie ma Cię już
został na półkach kurz
nie mogę się Tobą cieszyć już

chwile zostaną  w sercu mym
do kogo przyjść poradzić się
gdyż nie ma babciu Cię
wiem że spotkamy się

nie zapomnę tych lat
nie zapomnę tych dat
nie zapomnę serca Twego
szczerego dobrego

za wszystko dziękuję
za to że pokazałaś mi
jak żyć jak kochać

za serce Twe
które wybaczyć umie
co pokocha człowieka takiego jakim jest

nie zapomnę Cię babciu kochana
jak tuliłaś mnie za szczere serce Twe
co pokochało mnie takiego jakim jestem

pamiętam chwile te
jak na kolana brałaś mnie
babciu brakuje mi Cię 
jak serce wkładałaś
jak mnie kochałaś

(sobota) 9.02.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz