wtorek, 5 lutego 2013

Nigdy nie zgubię się


nigdy nie zgubię się
przez życie poprowadzi mnie
serce raduje się gdyż nie zgubię się

światło świec niech pali się
zapłoną serca gorące
czy to miłość czy słońce

miłość co znaczy słowo te
czy znaczy to że ludzie mają kochać się

co znaczy kocham Cię Bóg wie
zapala świecę życia
wie ile kto ma żyć

co znaczą łzy
co znaczy płacz
co znaczy bicie serca małego

kto otrze łzy gdy płyną mi
kto pocieszy mnie w chwilach złych
kto przytuli mnie gdy będę miał słaby dzień

dziękuję że przy Tobie nie zginę
mogę przejść góry i dolinę
przy Tobie nigdy nie zginę

pokaż proszę strumyki
lasy chcę posłuchać śpiewu ptaków
po wsze czasy zobaczyć chcę lasy

nigdy nie zgubię się
przez życie poprowadzi mnie
serce raduje się gdyż nie zgubię się

(wtorek) 5.02.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz