niedziela, 24 lutego 2013

 Krzyż kochać chcę


krzyż kochać chcę
w noce  dnie
krzyż unieść chcę
wiedzieć co dzieje się

chcę nieść krzyż
przez życie me
znam serce Twe
co bardzo kocha mnie

krzyż co znaczy wolność
krzyż co znaczy zwycięstwo
krzyż co znaczy cierpienie
życie ja się zmienię

co znaczy życie
gdy przeminie
gdy świeca życia płonie
życie zaczyna się
gdy świeca gaśnie
życie kończy się

krzyż kochać chcę
poznać co znaczy miłość
szczęście radość

dlaczego krzyż to ból cierpienie
czy się zmienisz czy ja się zmienię
tak zmienię się w lepszego człowieka
który na krzyż czeka

krzyżu natchnienie mi daj
krzyżu otwórz oczy mi
powiem Ci że jak mam iść
jak cieszyć się mam

krzyż kochać chcę
w noce  dnie
krzyż unieść chcę
wiedzieć co dzieje się

(niedziela) 24.02.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz