czwartek, 28 lutego 2013

Który cierpiałeś



który cierpiałeś
za moje winy
Boże kochany jedyny
zmyj ze mnie moje winy

dlaczego tak kocham krzyż
nie wiem tego
pytam się dlaczego
tak kocham świat

który życie swe dałeś
nad życie pokochałeś
serce me Ty wiesz dla kogo bije

który cierpiałeś z miłości
dla człowieka rozpiąłeś ramiona swe na krzyżu
to piękny czyn jak ktoś z miłości życie daje swe

widzę krzyż na krzyżu Ty
umierasz życie me wspierasz
czuję miłość Twą

gdzie cierpienie Twe
tam mój dom
jak cierpisz Ty
cierpię ja
drogi życia nie znam

krzyż cierpienie
serce Twe
nad życie kocham Cię

krew łzy znasz Ty
znasz każdy dzień
każdy wschód słońca
mogę oglądać do końca

który cierpiałeś
za moje winy
Boże kochany jedyny
zmyj ze mnie moje winy

(czwartek) 28.02.2013



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz