środa, 6 kwietnia 2016

Serce mi skradła


serce mi skradła
piękna dziewczyna
co same loki ma
czy serce swe mi da
patrzę się w jej cudne oczy
zastanawiam się czy to ta czy nie

serce mi skradła
Magdalena imię jej
jak miód na serce me
dlaczego tak pokocham Cię

serce mi skradła
dziewczyna o zielonych oczach
dla niej zmienię się
tylko z nią być chcę

serce mi skradła
piękna dziewczyna
której szukam od lat
dlaczego nie mam jej
nie wie tego świat

serce mi skradła
cudowna dziewczyna
co długie nogi ma
czy dobre serce mi da

serce mi skradła
dziewczyna wyjątkowa
serce wrażliwe ma 
czy usta swe mi da

serce mi skradła
piękna dziewczyna
co same loki ma
czy serce swe mi da
patrzę się w jej cudne oczy
zastanawiam się czy to ta czy nie










(czwartek)  7.4.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz