czwartek, 21 kwietnia 2016

Na statku życia

na statku życia
pośród ogromnych fal
pośród burz na ląd chcę wrócić i już
patrzę idzie sztorm nie boję się
wiem że jesteś przy mnie ukochana
za rękę trzymasz mnie z Tobą nic złego nie stanie się

na statku życia
choć kołysze się co chwile
ja nie jestem sam 
z Tobą radę dam 

na statku życia
choć fale w statek uderzają
choć statek rozwalają
nie boję się
gdyż mam Cię

na statku życia
patrzę wyspa
raduje się serce me
że odnaleźliśmy wyspę

na statku życia
pośród śpiewu mew
pośród rozkołysanych drzew
tratwę zbudowałem
wracamy do domu kochanie
a Ty się pytasz a gdzie śniadanie

na statku życia
jesteśmy razem
pośród życiowych sztormów
burz z piorunami

na statku życia
pośród ogromnych fal
pośród burz na ląd chcę wrócić i już
patrzę idzie sztorm nie boję się
wiem że jesteś przy mnie ukochana
za rękę trzymasz mnie z Tobą nic złego nie stanie się     




















(piątek)     22.4.2016



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz