poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Dla  wyjątkowej miłości


dla wyjątkowej miłości
wszystko zrobię
serce myśli o Tobie
wyjątkowa dziewczyno
której jeszcze nie spotkałem
której serca nie dałem 

dla wyjątkowej miłości
rozpalę jej serce
do czerwoności
dla wyjątkowej miłości

dla wyjątkowej miłości
dla wyjątkowej dziewczyny
co imię piękne ma
co swe serce mi da

dla wyjątkowej miłości
której jeszcze nie spotkałem
której jeszcze nie pokochałem

dla wyjątkowej miłości
co wyjątkowe serce ma
jest wrażliwa  tak jak ja

dla wyjątkowej miłości
której nie spotkałem
serce me samotnie czuje się
choć wokół dużo ludzi
bez Ciebie mi się nudzi

dla wyjątkowej miłości
wszystko zrobię
serce myśli o Tobie
wyjątkowa dziewczyno
której jeszcze nie spotkałem
której serca nie dałem 









(środa)  20.4.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz