niedziela, 17 kwietnia 2016

Gdzie jesteś

gdzie jesteś
najpiękniejsza dziewczyno
z Tobą pić chcę wino
za dłoń uchwycić Cię
spojrzeć w oczy te
szepnąć kocham Cię 

wieczorem pod gwieździstym niebem
lampkę wina pić z moją ukochaną
co mnie dobrze zna co buziaka mi da 

gdzie jesteś
gwiazdo ma
wyjątkowa
bez Ciebie smutno mi
proszę przyjdź
albo daj znak 

gdzie jesteś
serce me wariuje
myśli krążą gdzieś
a Ty i ja nie znamy się

gdzie jesteś
ukochana o której
tak marzę śnię
serce daję Ci a Ty odrzucasz mnie

gdzie jesteś
tak pragnę spotkać Cię
chociaż na ulicy
nie daleko siebie
spojrzeć w oczy Twe
czuć się jak w niebie

gdzie jesteś
najpiękniejsza dziewczyno
z Tobą pić chcę wino
za dłoń uchwycić Cię
spojrzeć w oczy te
szepnąć kocham Cię 










(poniedziałek)    18.4.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz