środa, 16 stycznia 2013

Życie powiem Ci


życie powiem Ci
znasz każde sny
wiesz co w sercu tkwi
powiem życie Ci
jesteś cudowne

życie które znam
nie czuję się sam
takie życie znam

piękne jest życie me
aż żyć się chcę
raduje się serce me

ile niespodzianek spotka mnie
Ty wiesz ja nie co jeszcze spotka mnie
znasz każdą łzę

moje życie cudowne jest
Bóg ma szczery gest
tak to jest tak to jest

powiedzieć chcę dziękuję
za bicie serca mego
z miłością pójdę do niego
pomodlić się wypłakać się

życie które dałeś mi
dziękuję Ci
za serce które dałeś mi
że otworzyłeś mi drzwi

na Ciebie liczyć mogę
na Ciebie liczyć chcę
oddam Tobie moją łzę

raduje się serce me
gdyż na Ciebie liczyć chcę
życia nie boję się

życie powiem Ci
znasz każde sny
wiesz co w sercu tkwi
powiem życie Ci
jesteś cudowne


(środa) 16.01.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz