poniedziałek, 28 stycznia 2013

Sny


sny co znaczą
co ludzie w nich zobaczą
co dla nich sny znaczą

jak jest piękny sen
czy będzie piękny dzień
napewno będzie piękny sen

co znaczy sen z aniołami
czy to że nie jesteśmy sami
może znaczy to że jesteśmy aniołami

co znaczy radosny sen
znaczy to że w śnie
znaczy że wszystko może zdarzyć się

raz miałem sen o aniołach
że byłem aniołem
służyłem Bogu który głaskał mnie po głowie

co znaczy sen z łzami
czy oznacza to że będziemy sami
co może oznaczać sen z łzami

co znaczy sen z owadami
co oznacza ten sen Bóg wie

miałem sen że byłem w innym świecie
tam mnie nie znajdziecie
czy to wiecie czy nie wiecie

co znaczy sen z sercem
czy oznacza że serce zakocha się czy nie

sny co znaczą
co ludzie w nich zobaczą
co dla nich sny znaczą


(poniedziałek) 28.01.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz