sobota, 12 stycznia 2013

 Życie które dałeś mi


życie które dałeś mi
otworzyłeś serca mego drzwi
ocierasz radości łzy
otwierasz nadziei drzwi

życie kochać chcę
co dałeś serce me
które kocha Cię

dziękuję za serce wrażliwe
wlej do serc oliwę
by moje serce było szczęśliwe

za to że na Ciebie liczyć mogę
pokazujesz mi życia drogę
że na czyny Twe liczyć mogę

dziękuję że pokazujesz mi
jak żyć jak cieszyć się każdym dniem
nocą jak radośnie gwiazdy migocą

życie kochane życie me
wiesz co dobre a co złe
powiedzieć chcę
za życie dziękuję

Boże dziękuję
za serce Twe
co zna uczynki me
ociera każdą łzę

proszę pomóż mi
w życiu mym
co robić w nim
w życiu mym

życie które dałeś mi
otworzyłeś serca mego drzwi
ocierasz radości łzy
otwierasz nadziei drzwi


(sobota) 12.01.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz