wtorek, 8 stycznia 2013

Blask gwiazdy


blask gwiazdy
rozświetla życie me
okaz mi serce Twe
co kocha mnie

wiem jakie życie jest
nie znam życia dróg
którymi chodził Bóg

drogi życia kręte są
dotrzesz tam gdzie aniołów dom
zobaczysz złoty tron
spojrzysz na obłoki
które unoszą się na wietrze
jak łódka płynąca po morzu

gwiazdą mą jest Bóg
sprawił cud
że człowiek pokochał świat
żyje z nim za pan brat

tylko Bóg zna życie me
aż żyć się chcę
wybacza winy me

zna drogę życia mego
zaprowadzi mnie do niego
nie chcę by mi się stało coś złego

blask gwiazdy zaprowadzi mnie
ponad chmury zobaczę wszystkie góry
proszę pokaż mi jasne chmury

niech blask gwiazdy
rozświetli życie me
o czym marzy dziecko Twe

gwiazda rozświetla
życie człowieka
co na miłość Boga czeka

proszę powiedz mi
jak w zgodzie żyć
dobrym człowiekiem być

blask gwiazdy
rozświetla życie me
okaz mi serce Twe
co kocha mnie

(wtorek) 8.01.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz