sobota, 15 lipca 2017

Dziadziusiu

dziadziusiu dziękuję Ci
że otworzyłeś serca drzwi
tak wiele lat przeżyłeś
teraz nie wiem co powiedzieć mam

dziadziusiu dziękuję Ci
za te serce pełne walki
za oczy które wiele mówiły
że dawałeś mi siły

dziadziusiu dziękuję Ci
za to że tak kochałeś
że serce w muzykę wkładałeś

dziadziusiu dziękuję Ci
za to że nadzieję dawałeś
a teraz co powiedzieć mam
bez Ciebie czuję się sam

dziadziusiu dziękuję Ci
za oczy Twe które mówiły walczyć chcę
serce też wygrać chciało ale sił nie miało

dziadziusiu dziękuję Ci
za słowa Twe nie martw się
gdy patrzysz na mnie z góry
czuwasz nade mną za to dziękuję Ci

dziadziusiu dziękuję Ci
że otworzyłeś serca drzwi
tak wiele lat przeżyłeś
teraz nie wiem co powiedzieć mam






(sobota) 29.7.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz