sobota, 1 lipca 2017

Dziadziusiu

dziadziusiu co powiesz mi
jakie masz sny
chciałbym powiedzieć Ci
że nikt tak jak Ty
nie grał na akordeonie

dziadziusiu co powiesz mi
czy jesteś szczęśliwy
że wokół Ciebie anioły na skrzypcach grają

dziadziusiu co powiesz mi
proszę nie martw się
wnusiu kochany
choć życie trudne jest 

dziadziusiu co powiesz mi
serce Twe niech raduje się
w niebie przyjdę we śnie do Ciebie

dziadziusiu co powiesz mi
bym nie martwił się
by serce bardziej pokochało 

dziadziusiu co powiesz mi
nie przejmuj się życie za krótkie jest
trzeba radować się
spojrzeć w oczy
powiedzieć siłę muszę mieć
tak mi brakuje uśmiechu Twego
gry na akordeonie

dziadziusiu co powiesz mi
jakie masz sny
chciałbym powiedzieć Ci
że nikt tak jak Ty
nie  grał na akordeonie









(piątek) 14.7.2017













































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz