niedziela, 18 czerwca 2017

Dziadziusiu


dziadziusiu co powiedzieć mam
serce bardzo tęskni za Tobą
kto wskaże mi drogę którą mam iść
życie jest jak na wietrze liść
kto spróbuje zrozumieć mnie  

dziadziusiu co powiedzieć mam
wiem że nie jesteś sam
proszę powiedz jak jest tam

dziadziusiu co powiedzieć mam
proszę powiedz mi
czy tam jest pięknie
czy grają na lutni

dziadziusiu co powiedzieć mam
wiesz co serce mówić chcę
tak bardzo brakuje Ciebie
dziękuję za te najpiękniejsze dni
że pokochałeś życie swe

dziadziusiu co powiedzieć mam
ile jeszcze serce będzie krzyczeć z bólu
jesteś ze mną o tym dobrze wiem

dziadziusiu co powiedzieć mam
nie masz pojęcia jak powiedzieć Ci chcę
parę słów do zobaczenia
w piękniejszym świecie

dziadziusiu co powiedzieć mam
serce bardzo tęskni za Tobą
kto wskaże mi drogę którą mam iść
życie jest jak na wietrze liść
kto spróbuje zrozumieć mnie  










(piątek)  30.6.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz