piątek, 2 czerwca 2017

Dziadziusiu 2


dziadziusiu proszę powiedz mi
jak jest w niebie tak bardzo brakuje Ciebie
czy jesteś szczęśliwy z aniołami
czy grają Ci na skrzypcach

dziadziusiu proszę powiedz mi
kto otrze smutku łzy
kto za rękę będzie trzymał mnie
gdy będzie źle

dziadziusiu proszę powiedz mi
kto jak nie Ty
będziesz pocieszał mnie

dziadziusiu proszę powiedz mi
serce tak cierpi że nie ma Ciebie
z Tobą czułem się jak w niebie

dziadziusiu proszę powiedz mi
kto wysłucha problemów
jak nie Ty dziadziusiu

dziadziusiu proszę powiedz mi
czy tam jesteś szczęśliwy
jak jest w niebie proszę opowiedz mi

dziadziusiu proszę powiedz mi
jak jest w niebie tak bardzo brakuje Ciebie
czy jesteś szczęśliwy z aniołami
czy grają Ci na skrzypcach






(piątek) 9.6.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz