czwartek, 31 marca 2016

Pośród fal


pośród fal
na morzu życia
do wyspy dopłynąć chcę
tylko z której strony tylko gdzie
jak sztorm jest ogromny
w końcu widzę ląd
wchodzę na wyspę
a tam ptaków śpiew
patrzę a tam piękna dziewczyna
nalewa mi wina 

pośród fal
docieram do wyspy
a tam dziewcząt tłum
widzę jak jedna dziewczyna
nalewa mi rum  

pośród fal
w tropikalnym lesie
widzę papugi
jak pięknie śpiewają

pośród fal
widzę drugą łódź
jak jest przy brzegu
a w tej łodzi siedzi ona
taka piękna rozpalona
więc pytam się czy zostaniesz moją żoną
ona mówi tak dla mnie zmieni się świat 

pośród fal
słychać radosny śpiew
widzę moją ukochaną
w białej sukni czuję jak nasze serca radośnie śpiewają

pośród fal
na morzu życia
do wyspy dopłynąć chcę
tylko z której strony tylko gdzie
jak sztorm jest ogromny
w końcu widzę ląd
wchodzę na wyspę
a tam ptaków śpiew
patrzę a tam piękna dziewczyna
nalewa mi wina 









(piątek)  1.4.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz