czwartek, 31 marca 2016

Dziewczyna ze snu


dziewczyna ze snu
którą widziałem tu
była zjawiskowa
taka piękna i do miłości gotowa
na imię miała Magda
oczy jej błyszczały
na głowie loków moc
tylko o niej myślę całą noc
dziewczyna ze snu
pokochała mnie
spytałem się
czy chcesz na spacer iść
ona rzekła tak

dziewczyna ze snu
co czułe serce ma
co pokochała mnie
tylko z nią tylko z nią być chcę

dziewczyna ze snu
którą spotkałem
w mym śnie
którą nad wszystko pokochałem

dziewczyna ze snu
widziałem ją
w pięknej sukni
w welonie wsiadała do bryczki
gdzie są najpiękniejsze konie

dziewczyna ze snu
którą widziałem tu
była zjawiskowa
taka piękna i do miłości gotowa
na imię miała Magda
oczy jej błyszczały na
głowie loków moc 
tylko o niej myślę całą noc
dziewczyna ze snu
pokochała mnie
spytałem się
czy chcesz na spacer iść
ona rzekła tak











(sobota)   2.4.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz