niedziela, 16 listopada 2014

Nie zapomnę



nie zapomnę tych dni
jak serce dasz mi
nie zapomnę oczu tych
nigdy nie zapomnę ich
oczy Twe choć nie znają mnie
nadzieję mam że w nich zakocham się

nie zapomnę tych dni
jak serce swe dam Ci
powiem kilka słów
o duszy Twej

nie zapomnę tych dni
jak spotkamy się
jakie masz serce

nie zapomnę tych dni
jak powiedziałaś kocham mi
serce wielkie masz
czy mi serce dasz

nie zapomnę tych dni
gdy ujrzałem Cię
usta otworzyłem swe
powiedziałem jesteś wymarzona dziewczyna

nie zapomnę tych dni
jak za rękę wzięłaś mnie
spojrzałaś w oczy me
powiedziałaś kocham Cię

nie zapomnę tych dni
jak skarbie powiedziałaś mi
jak serce zaczęło bić
dla takich chwil warto żyć

nie zapomnę tych dni
jak serce dasz mi
nie zapomnę oczu tych
nigdy nie zapomnę ich
oczy Twe choć nie znają mnie
nadzieję mam że w nich zakocham się




(poniedziałek) 17.11.2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz