poniedziałek, 10 listopada 2014

Jak pokocham Cię



jak pokocham Cię
dziewczyno o wrażliwym sercu
jak szczerze pokochasz mnie
serce Ci oddam swe
jesteś czy Cię nie ma
gdzie szukać Ciebie mam
nie chcę do końca życia być sam

jak pokocham Cię
nieznajoma po czym
poznam że to Ty
dla kogo mam spełniać sny

jak pokocham Cię
dziewczyno o różanych ustach
o oczach lśniących jak gwiazdy na niebie
co zrobić by pokochać Ciebie

jak pokocham Cię
serce oszaleje z radości
serce płonie z miłości
do Ciebie poczuć się chcę jak w niebie

jak pokocham Cię
szalone oczy Twe
z Tobą chcę spełniać sny

jak pokocham Cię
wyjątkowa dziewczyno
o ustach czerwonych namiętnych
na które czekam

jak pokocham Cię
dziewczyno o wrażliwym sercu
jak szczerze pokochasz mnie
serce Ci oddam swe
jesteś czy Cię nie ma
gdzie szukać Ciebie mam
nie chcę do końca życia być sam



(wtorek) 11.11.2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz