piątek, 30 sierpnia 2019

Tylko Bóg wie co w mym życiu zdarzy się

tylko Bóg wie co w mym życiu zdarzy się
zna każdą myśl tą
wie jak kocham świat
tylko Bóg zna każde słowo me
gdy jest ciężko na niego liczyć mogę
pokazał mi miłości drogę

proszę pokaż mi
jak kochać mam
mój Boże słowo Twe mi pomoże

jesteś wielkim królem świata
w chmurach jest Twa chata
aniołowie służą Ci

wszystko wiesz mój Panie
co się w życiu mym stanie
złapiesz za rękę mnie
tylko jedno powiedzieć Ci chcę
z całego serca wielbić chcę Cię 

ocierasz łzy gdy taka jest potrzeba
znasz drogę do nieba
dajesz głodnym kromkę chleba


tylko Bóg wie co w mym życiu zdarzy się
zna każdą myśl tą
wie jak kocham świat
tylko Bóg zna każde słowo me
gdy jest ciężko na niego liczyć mogę
pokazał mi miłości drogę


(środa) 21.8.2019 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz