środa, 24 maja 2017

Dziadziusiu

dziadziusiu wiesz jak tęskni serce me
tak pragnę powiedzieć Ci że
mam problem gdy nie ma Cię
tak kochany dziadziusiu
śpij spokojnie proszę opowiedz mi Twe sny  

dziadziusiu wiesz jak tęskni serce me
tak bardzo potrzebuję  Cię
kto pocieszy mnie gdy będzie źle

dziadziusiu wiesz jak tęskni serce me
chciałbym podziękować Ci
za te niezapomniane chwile

dziadziusiu wiesz jak tęskni serce me
przepraszam za łzy me
kto powie mi wnusiu kocham Cię

dziadziusiu wiesz jak tęskni serce me
powiedzieć chcę dziękuję
za te dni za radość którą dałeś mi

dziadziusiu wiesz jak tęskni serce me
tak pragnę powiedzieć Ci że
mam problem gdy nie ma Cię
tak kochany dziadziusiu
śpij spokojnie proszę opowiedz mi Twe sny  






(czwartek) 29.6.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz