wtorek, 7 marca 2017

W Twych rękach mój los

w Twych rękach mój los
słuchać trzeba  co mówi serca głos
pytam się Ciebie jaki jest mój los
trzeba spojrzeć prawdzie w oczy
by zrozumieć drugiego człowieka

w Twych rękach mój los
posłuchać trzeba co mówi
serce czego pragnie o czym marzy
 
w Twych rękach mój los
proszę powiedz mi
jakie będą życia mego dni

w Twych rękach mój los
proszę powiedz mi Panie
jak to jest że czasem długo czeka się

w Twych rękach mój los
posłuchać trzeba co mówi serca głos
już taki jest człowieka los 

w Twych rękach mój los
mój najukochańszy Panie
znasz każdą chwilę życia
człowieka każdą minutę sekundę  

w Twych rękach mój los
słuchać trzeba  co mówi serca głos
pytam się Ciebie jaki jest mój los
trzeba spojrzeć prawdzie w oczy
by zrozumieć drugiego człowieka









(sobota)   18.3.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz