niedziela, 22 maja 2016

Niezapomniane chwile


niezapomniane chwile
najpiękniejsze dni
o uśmiechu przypominają mi
o najpiękniejszych chwilach
dla których warto żyć
dla których warto kochać śnić

niezapomniane chwile
niezapomniane dni 
przypominają mi
o wschodzie słońca
o szumie fal
siedzimy na brzegu patrzymy w dal

niezapomniane chwile
pamiętasz człowieku
jak oczy Twe
do życia śmiały się

niezapomniane chwile
przypominają mi
o najpiękniejszych chwilach
jak serce raduje się
gdy widzi jak każde marzenie
może spełnić się jak się tylko chcę 

niezapomniane chwile
najpiękniejsze dni
o wielu sercach przypominają mi

niezapomniane chwile
najpiękniejsze dni
o uśmiechu przypominają mi
o najpiękniejszych chwilach
dla których warto żyć
dla których warto kochać śnić
   









(wtorek)  23.5.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz