poniedziałek, 8 lutego 2016

Miłość jest wszystkim

miłość jest wszystkim
czego pragnę
by ktoś pokochał mnie
bez jej cudnych oczu
bez jej czerwonych ust
bez jej kochającego serca
nie mogę żyć
dla którego będzie moje serce bić

miłość jest wszystkim
głębokim spojrzeniem w oczy
wiem że miłość w każdej chwili mnie zaskoczy

miłość jest wszystkim
chodź ciężko znaleźć
takie serce co pokochało by mnie

miłość jest wszystkim
wschodem zachodem słońca
tylko miłość przetrwa do końca 
chodź tak myślę sobie
czy jest taka piękna dziewczyna
która ze mną chce zwiedzać świat

miłość jest wszystkim
jak bicie dwóch serc
które razem są
które jednym stały się

miłość jest wszystkim
czego pragnę
by ktoś pokochał mnie
bez jej cudnych oczu
bez jej czerwonych ust
bez jej kochającego serca
nie mogę żyć
dla którego będzie moje serce bić











(wtorek)  9.2.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz