czwartek, 3 grudnia 2015

W pustym łóżku

w pustym łóżku budzę się
czy spotkam Cię
ukochana ukochana ma
czy serce mi da
czy to jawa czy sen
czy szczerze ktoś pokocha mnie

w pustym łóżku budzę się
czy to sen czy jawa
widziałem piękną dziewczynę
w śnie marzenie spełni się

w pustym łóżku budzę się
tylko o Tobie śnię
by spojrzeć w oczy Twe

w pustym łóżku budzę się
tak bez Ciebie jest mi źle
przytulić się chcę
ale do kogo

w pustym łóżku budzę się
w białej pościeli
patrzę w dal
w myślach mówię sobie
dla miłości wszystko zrobię

w pustym łóżku budzę się
czy to jawa czy to sen
patrzę w oczy życiu
nic nie jest w ukryciu

w pustym łóżku budzę się
czy spotkam Cię
ukochana ukochana ma
czy serce mi da
czy to jawa czy sen
czy szczerze ktoś pokocha mnie









(piątek) 4.12.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz