sobota, 14 listopada 2015

Pragnę serca dla którego warto żyć

pragnę serca dla którego warto żyć
tylko o niej mogę śnić
mogę spojrzeć w jej oczy
czy miłość mnie zaskoczy
czy miłość mnie zaskoczy
nie wiem tego jeszcze

pragnę serca dla którego warto żyć
pragnę oczu które pokochają mnie
z Tobą chcę być na dobre złe

pragnę serca dla którego warto żyć
ust czerwonych słodkich jak miód
czy miłość to prawdziwy cud

pragnę serca dla którego warto żyć
czy mogę o Tobie śnić
ukochana ma
która wsparcie mi da

pragnę serca dla którego warto żyć
pragnę spojrzeć w serce Twe
przytulić się chcę
usta namiętnie całować Twe

pragnę serca dla którego warto żyć
dla którego oszaleję z miłości
tylko o niej mogę śnić
spojrzeć w serce Twe
szepnąć Ci kocham Cię

pragnę serca dla którego warto żyć
tylko o niej mogę śnić
mogę spojrzeć w jej oczy
czy miłość mnie zaskoczy
czy miłość mnie zaskoczy
nie wiem tego jeszcze








(niedziela)  15.11.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz