niedziela, 10 sierpnia 2014

Jak fale


jak fale na wietrze
jak łódź kołysze
co w sercu mym słyszę
ciepłym głosem mówisz mi
dziecko me choć wyżal się

jak fale na wietrze
to ja nie zlęknę się
za rękę trzymasz mnie

jak fale na wietrze
jak burza w życiu jest
za rękę potrzymasz mnie

jak fale na wietrze
dziękuję Ci
za oczka te
które kocham

jak fale na wietrze
ja nie boję się
mam kochającego Boga

jak fale na wietrze
otwierasz serc drzwi
ocierasz smutnym łzy
znasz serc wiele

wiele jest serc
które czekają na Ciebie
wiele jest serc
co szukają Boga
ja znalazłem Cię

jak fale na wietrze
jak serce bije mi
będę Cię kochał z całych sił

jak fale na wietrze
jak łódź kołysze
co w sercu mym słyszę
ciepłym głosem mówisz mi
dziecko me choć wyżal się


(poniedziałek) 11.08.2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz