sobota, 15 czerwca 2013

Kocham oczka Twe


kocham oczka Twe
jak patrzeć chcesz
co wiesz co wiesz
jak na świat patrzeć chcesz
oczkami tymi niebieskimi

kocham oczka te
gdy pierwszy raz ujrzałem je
to pokochałem oczka te

oczka kochane masz
komu je dasz troczka kochane
szczere które mówią na rączki do wujka chcę

śliczne oczka masz
które pokochałem
śliczne oczka masz
serce swoje dałem
śliczne oczka masz
które mówią mi
do wujka chcę iść

kocham oczka Twe
za to że nie boją się mnie
nie wiedzą jak bardzo kocham je
nie wiedzą o tym że kocham oczka te

kocham za nic
oczka te nie wiem
co w nich kryje się
nie wiem nie wiem
jak kochać oczka Twe

kocham oczka Twe
jak patrzeć chcesz
co wiesz co wiesz
jak na świat patrzeć chcesz
oczkami tymi niebieskimi

(niedziela) 16.06.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz