piątek, 2 listopada 2012

Na chwilę

na chwilę tu jestem na chwilę
jak serce mi bije to jestem tu na chwilę
przyszedłem na świat by radować się
by życie pokochać swe
przyjaciół poznałem wielu
i dotrę do mego celu

na chwilę nie wiem na ile lat
bym pokochał ludzi i świat
bym nie płakał bym cieszyć się mógł
bym nie rozpaczał nad losem swym

chwilo trwaj
trwaj chwilo ta
niech złe myśli pójdą w dal
niech rozpacz zniknie niech radość mnie przeniknie chwilo trwaj

trwaj dobra chwilo
smutna chwilo odejdź precz
w tym rzecz by chwila dobra trwała
ta duża nie ta mała


niech niepokój odejdzie stąd
niech łzy nie płyną mi
niech smutek pójdzie precz

na chwilę tu jestem na chwilę
jak serce  mi bije to jestem tu na chwilę
przyszedłem na świat by radować się
by życie pokochać swe
przyjaciół poznałem wielu
i dotrę do mego celu


piątek 2 listopada 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz