czwartek, 25 października 2012





śmiech przez łzy


śmiech przez łzy
gdy ktoś uśmiecha się
to nie czuję się źle
i gdy ktoś płacze z wzruszenia
i gdy w życiu coś się zmienia
i gdy sukces w pracy lub w miłości
to uśmiech na twarzy zawsze gości

śmiech przez łzy
i powiem Ci że gdy ktoś non stop
śmieje się i dużo energii w sobie ma
to pożyje na 102 lub więcej lat
i ten jest chwat


uśmiechem załatwisz wszystko
niech uśmiech trwa na buzi
uśmiechać się mogą i mali i duzi

uśmiechem każdy
 dzień witać trzeba
by dostać się do nieba
więc uśmiechać się trzeba

gdy smutno wam
i nie macie humoru
to uśmiechnąć się czas

 
Kawałek nieba


kawałek nieba
niech tutaj trwa
i niech każdy
kawałek nieba w sobie ma
i ten kawałek komuś da

kawałek nieba dał mi Bóg
i wsie że przekroczyłem Ziemi próg

daj mi proszę ludzi
niech w życiu mym się nie nudzi
obronisz mnie Pani lecz z radoście w ciężkich sytuacjach

dziękuję Ci za kawałek nieba
który dałeś mi i proszę Cię Panie
spraw by wybrańcy życie kochali
i by bardzo się starali

i niech łzy dzieciom
chorym nie płynęły
codziennie ze smutku
 lecz z radości i niech
uśmiech na twarzach
chorych dzieci gości

kto zna cierpienie
Ty Panie kto zna
ból i łzy Panie Ty
i gdy ludzie śmieją się w twarz
i gdy wytykają Cię palcami


kawałek nieba
niech tutaj trwa
i niech każdy
kawałek nieba w sobie ma
i ten kawałek komuś da


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz