niedziela, 30 grudnia 2012

Pytam się Ciebie


pytam się Ciebie
jak jest w niebie
pytam Boże Ciebie
czy poeci szczęśliwi są
czy tam jest złoty dom

jak jest w niebie
czy tam wszyscy śpiewają
i na skrzypeczkach grają

nie wiem czy poeci
pięknie piszą
czy aniołowie radośnie graja
tańczą i śpiewają

oczy które inaczej widzą
serce inaczej bije
z Bogiem w zgodzie żyję

wiesz jak tam jest
znasz ścieżki nieba
czy taka jest potrzeba
by oczy inaczej widziały
serce inaczej biło

serce wie kto kocha Cię
zna każdą łzę
co czeka mnie co czeka mnie

proszę pomóż mi w życiu
gdy płakać będę chciał
co z życia będę miał
nie będę sam nie będę sam

serce co nie boi się
nie wie co czeka mnie
zna życie me

co rozumie mnie
serce Twe
co wyleczy rany
Boże ukochany

pytam się Ciebie
jak jest w niebie
pytam Boże Ciebie
czy poeci szczęśliwi są
czy tam jest złoty dom



(niedziela) 30.12.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz